Trzeba zgodzić się ze stwierdzeniem, że rozmach firmowej imprezy zależy od planowanego na ten cel budżetu. Nie oznacza to jednak, że przy mniejszych kosztach nie można zorganizować spotkania branżowego, które na długo zostanie w myślach uczestników. Wszystko bowiem zależy od tego, jak dokładnie zaplanujemy budżet i czy uwzględnimy w nim dodatkowe koszty. Rozsądny plan budżetowy pozwoli uniknąć nieplanowanych wydatków, o których dowiedzielibyśmy się już po zakończonej imprezie. Jak w takim razie zaplanować konferencję i opracować sensowny budżet?
Krok pierwszy: charakter imprezy
Planowanie budżetu należy rozpocząć od określenia charakteru imprezy. Czy będzie to naukowa konferencja o formalnym charakterze dla wyselekcjonowanych osób z danej branży? Czy może planujemy zorganizować dużą konferencję, w której poszczególne firmy będą mogły zaprezentować przy okazji swoje usługi? Należy określić, ile osób planujemy zaprosić, a to już jest wstępem do kolejnego kroku.
Krok drugi: wybierz miejsce konferencji
Planując konferencję na południu Polski, warto skorzystać z możliwości kompleksu hotelowego Radocza Park. Nasze sale konferencyjne w Małopolsce to doskonałe miejsce na organizację zarówno mniejszych, jak i większych konferencji. Posiadamy sale ze sprzętem multimedialnym, dzięki czemu można zaprezentować różnego rodzaju prezentacje w czytelny dla wszystkich sposób. Doskonałe nagłośnienie i dodatkowe wyposażenie sprawią, że konferencja przebiegnie bez żadnych technicznych wpadek.
Krok trzeci: dodatkowe atrakcje
Decydując się na organizację eventu w hotelu Radocza Park można też zadbać o dodatkowe atrakcje dla gości. Na terenie naszego kompleksu znajduje się Active Park, który gwarantuje mnóstwo rozrywki: park linowy, paintball, zjazd na tyrolce, quady, a nawet możliwość przelotu balonem!
Krok czwarty: ceny usług + mapa budżetu
Jeśli mamy już zaplanowany cały plan konferencji (wliczając to czas na przekąski, obiad i przerwy kawowe) oraz ustalony czas trwania eventu, czas zająć się dokładnymi kosztami. Kontaktując się z nami, wyjaśnimy, jakie są koszty wynajęcia sali, udziału w dodatkowych atrakcjach oraz cateringu.
Dlaczego warto samodzielnie zorganizować imprezę firmową?
Oczywiście organizację eventu można zlecić profesjonaliście, jednak taka osoba generuje dodatkowe koszty. Podobnie jest w przypadku wynajęcia osobnych firm od sprzętu multimedialnego, cateringu i atrakcji. Przede wszystkim warto zdecydować się na hotel, który zapewnia wszystko w ramach wynajęcia sali, a dolicza koszty w zależności od wybranego menu czy dodatkowych atrakcji. Zrezygnowanie z pośredników oraz wybranie jednej kompleksowej oferty w Radocza Park pozwala zminimalizować koszty i zaoszczędzić pieniądze np. na dodatkowe rozrywki na imprezie firmowej.
Samodzielna organizacja branżowego eventu nie musi być trudnym wyzwaniem. Mają skrupulatnie przygotowany plan imprezy, można jasno określić, jakie powinno być miejsce spotkania i jaki będzie koszt cateringu. Zachęcamy do kontaktu z hotelem Radocza Park – z pewnością jesteśmy w stanie zagwarantować bardzo atrakcyjną ofertę organizacji konferencji w naszym hotelu.