Wiele prężnie rozwijających się firm szuka sposobu na poszerzanie kompetencji swoich pracowników i dlatego decydują się na organizacje konferencji i szkoleń dla swoich pracowników czy współpracowników. Coraz częściej do tego celu wybierane są zewnętrzne sale konferencyjne. Dlaczego warto z nich korzystać?
Trzy korzyści z wynajmu sali konferencyjnej
Po pierwsze, nie każda firma w swojej siedzibie, posiada wymaganą przestrzeń na tego typu spotkania. Musi być wygodnie, komfortowo, cicho i przyjemnie. Nie zawsze jest to możliwe do uzyskania, nawet w wielkich firmach posiadających duże przestrzenie biurowe czy szereg pomieszczeń.
Po drugie wynajmując salę konferencyjną, budujemy prestiż własnej marki. Działa to psychologicznie. Wyjazd wiąże się z większym zaangażowaniem i poczuciem powagi sytuacji. Ludzie biorący udział w takiej konferencji, będą bardziej w nią zaangażowani. Dobierając odpowiednie miejsce, otoczenie czy odległość, możemy skutecznie manipulować tą wartością. Mamy coś ważnego do przekazania i chcemy, by tak było to traktowane.
Po trzecie wynajem sali konferencyjnej to lepsza organizacja. Możemy spokojnie zaplanować cały przebieg, nie martwiąc się o pozostałe rzeczy takie jak wymagany sprzęt, porządek, ilość miejsc, catering, klimatyzację. Długo by wymieniać. Zyskujemy spokój, który dla wielu jest wartością absolutnie wymaganą. Wszystko będzie na nas i na naszych gości już czekać.
Zwłaszcza dłuższe delegacje, szkolenia i konferencję wymagają odpowiedniego noclegu. Możemy oczywiście organizować nocleg osobno, ale to kłóci się z definicją naszego poczucia spokoju. To zawsze dodatkowe zmartwienie. Dlaczego więc nie wybrać obiektu, który posiada te wszystkie właściwości? Jednym z takich miejsc jest Hotel Radocza Park Active&Spa, które łączy w sobie zalety przestrzeni konferencyjnej oraz hotelu. Co robić jednak po zakończonej konferencji? Dzięki atrakcyjnej okolicy oraz różnorodności usług jakie oferuje Hotel Radocza Park, jak choćby SPA, strefa wellness, Active Park możemy zadbać o przyjemne wspomnienia dla naszych uczestników.